Kruka, Gammalt blir nytt

Va på Stadsmissionen i Västerås och fyndade en stor kruka till mina blåbärsbuskar som jag köpt till barnen. På vägen hem så fick jag en idé när jag såg allt ris som Västerås stad hade sågat ner. Frågade lite snällt om jag fick ta lite ifrån allt ris och självklart fick jag de. Så slet  och rev i allt ris tills jag hade det jag behövde. När jag kom hem sågade jag massa stumpar som va lika långa som krukan var hög och limmade dit dom på krukan och satt sedan en ståltråd runt om. Krukan stå inne just nu för att det är för kallt ute, men sen ska den ut på balkongen.
.
.
.

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall