Halldeko, Shabby chic

Sa hejdå till en vän idag och upptäckte lite grejer jag gjort till min hall. Först tänkte jag visa galgarna som jag klätt med servetter och lim, sedan lackat med en dekopagelack så det står emot fukt och lite slitage. Gjorde sedan matchande lyktor till på samma sätt. Klädde två glaslyktor med hjälp av servetter, lim och lack. Sen gjorde jag även matchande bakgrunder till dessa på samma sätt. De ska egentligen sitta speglar där, men dom va trasiga när jag fyndade dom på en auktion så det har bara vart kartong som bakgrund i X antal år. Men med lite kärlek vart dom fina också.

Kommentarer
Skrivit av: Jessica (Wilbes)

Så vackra är dem :D

2013-03-03 @ 23:37:20
URL: http://pysslande.blo.gg









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall