drömfångare, pyssel

Låg och funderade i sängen och såg drömfångaren som hängde där. Slog mig att jag faktiskt gjort den. Hade länge velat gjort en, och sen en dag fick jag för mig att testa. Rätt lätt måste jag säga, men de tog tid. Men nöjd vart jag. Gjorde en till mig och en till pojkvännen. Använde mig av ringarna till en gammal lampskärm som jag fyndade på loppis för 10 kr, pärlorna jag använt mig av ett armband som jag köpte på Ö&B men då jag ändå skulle klippa sönder den så köpte jag ett som redan va trasigt. Fick köpa det för fem kr om jag inte missminner mig.
Fjädrarna, den vaxade linnetråden och moccabandet köpte jag på panduro.
.
.
.
.

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall